Bugs omtrent de website

Pagina: [1]

Welkom allemaal op het forum van Blikop112. In dit topic kunnen alle bugs en fouten vermeldt worden aangaande het niet werken van bepaalde functionaliteiten. Uiteraard kunnen ook de wensen en meningen wordt uitgeschreven.

Brand maar los zou ik zeggen

Hoi Niels,

Ik mis nog de mogelijkheid om je eigen geschreven berichten te editen. Wel handig om er spalvoudjes uit te kunnen halen....

Misschien is het ook handig om een knop te maken waardoor je de nieuwe berichten ziet sinds je laatste bezoek.
Want wanneer het forum groter wordt krijg je steeds meer onderdelen om na te kijken

Wat ik mis:
Charset in de head, tevens staat er geen keywords en discription in de head waardoor je in google misschien niet de info ziet wat je zou willen laten zien.

Wat ik verder nog mis is een mouse-over effect in het menu en ook dat je de gehele div aan kan klikken, wel zo makkelijk.

Ok top....

Ik ga met de puntjes aan de slag. Laat maar meer komen als jullie wat raars zien.

quote:

Op donderdag 24 april 2008 14:45 schreef Martijn het volgende:
Wat ik mis:
Charset in de head, tevens staat er geen keywords en discription in de head waardoor je in google misschien niet de info ziet wat je zou willen laten zien.

Wat ik verder nog mis is een mouse-over effect in het menu en ook dat je de gehele div aan kan klikken, wel zo makkelijk.

Deze puntjes zijn allemaal verwerkt Martijn. Hopelijk heeft het inderdaad een positieve invloed op Google, ook al week ik dat de zoekmachine er niet meer zo heel zwaar naar weegt. Maar alle kleine beetjes helpen Knipoog

Niels waarom kan ik mijn forum berichten niet meer aanpassen, beetjel astig als je een spelfout of tikfout hebt staan.

Kun je ook een quote regel toevoegen onderaan je profiel?

quote:

Op vrijdag 25 april 2008 16:18 schreef Miranda het volgende:
Niels waarom kan ik mijn forum berichten niet meer aanpassen, beetjel astig als je een spelfout of tikfout hebt staan.

Miranda,

Staat op mijn TO-DO lijstje. Waarschijnlijk zal dit na het weekend werken. En de quote onderaan je post wordt mogelijk vaak als hinderlijk ervaren. We zal er iets meer informatie verschijnen van de gebruiker, alleen zal dit links bij de foto getoond worden.

Ik zie dat er al wat gedaan is aan de meta info

quote:

Op vrijdag 25 april 2008 16:18 schreef Miranda het volgende:

Ondertussen kan je ook al je eigen berichten aanpassen. Nog meer bugs die jullie zijn tegengekomen over de gehele website?

Ik kan nu wel de berichten aanpassen, maar niet de titel.
bijv. brandweerwestrijden = brandweerwedstrijden

Keep smiling, het komt altijd anders dan je denkt.

waarom werkt de zoekfunctie niet?
Snel reageren
Om te reageren op een topic dient u ingelogd te zijn. Klik hier om u te registreren en actief mee te doen aan dit topic.