| |
|
|
|
|
De snelste MKA
|
Vanaf het moment dat de centralist de telefoon opneemt wanneer iemand in de regio Zuid-Holland Zuid 112 belt, tot het moment dat de ambulancebemanning de melding van de centralist ontvangt, doet de Gemeenschappelijke Meldcentrale Zuid-Holland Zuid er gemiddeld 1,19 minuten over (de norm ligt op 2 minuten) voordat de ambulance-bemanning zich naar de plaats van bestemming kan begeven. Hiermee bezet zij landelijk gezien de eerste plaats wat betreft tijdsduur aanname en uitgifte. |
|
Jottum, gaan we volgend jaar nationalekampioenschappen houden?
Wie organiseert het en waar gaan we de strijd aan?
Waar ik me inschrijven?
Wat is de eerste prijs?
Doe ik dit in vrije tijd of wordt ik door de baas in de gelegenheid gesteld om dit tjdens werktijd te doen?
Kan het misschien in een warm land net als de ambulancewedstrijden in Israel dit jaar bijvoorbeeld?
Kan het in Californie, is ook lekker lang vliegen?
Waar praten we over eigenlijk, tijd versus kwaliteit? |
|
je hebt komma-n......s en seconde-n......s blijkbaar. |
|
Ja.... in z-h-z mogen ze dan nu de wisselbeker in ontvangst nemen ofzo ??? of krijgen ze meer salaris... Snap best dat het getoetst wordt, alleen bij ons kunnen ze het intern zien hoe snel en vooral ook heel belanrijk hoe druk.... |
Om te reageren op een topic dient u ingelogd te zijn. Klik hier om u te registreren en actief mee te doen aan dit topic.
|
|
|
|
|
|