IK, die waardeloze politieagent.
 Pagina: 1 2 [3] 4

Alles wordt dan opgelost in Nederland? Wat een onzin!
- Quablijkelijk hebben mensen zoals jij moeite om de wet te handhaven.

Maja, jij hoort zeker ook bij die type's die met 40 op de linker rijbaan rijden.
- Ik weet niet waar jij vandaan komt maar volgens mij rijden we in NL rechts en op de snelweg rijd ik alleen links als er vrachtwagens en slome auto's op mijn pad komen.

We hebben het nu niet over wie zich aan de wet houdt en wie niet. Ik vraag jouw over de regels, niet je mening over andere mensen. We hebben een wet hier dat zegt dat je op de politie moet wachten als je bv aangevallen wordt met een mes, en als je iets doet ben jij schuldig. Wauww, wat een wet..Jij zal je zeker wel aan de wet houden als er thuis ingebroken word bij jouw? Geloof me maar, totdat de politie er is zijn de boeven al verdwenen. Over welke wet heb jij het? Jullie lijken niet robots die allemaal dezelfde dingen uitspreken...

Juist, volgens de regels houden we rechts aan. Maar hier in Nederland is het op de linkerrijbaan bijna altijd drukker dan de rechterrijbaan. Waar zijn de regels dan gebleven? Opeens niet meer geldig? Blijkbaar moeite met begrijpend lezen want je snapt 'm niet. In dat geval, houd aub je commentaar voor je. Ik weet ook dat we rechts rijden. Maar ik heb het over praktijk,jij theorie.

*niet=net

Dat ik een huis heb vind ik wel ok, maar de spullen die ik heb is zinloos om te hebben. Aan mijn bijbel heb ik meer aan dan aan nutteloze dingen van de wereld! De kennis die in het Heilig Schrift geschreven staan kun je immers meenemen naar het hiernamaals, de spullen niet. Ik heb meer aan Jezus dan de spullen van de wereld!

Hallo Allemaal,

Het eerste bericht staat ook op het politieforum waar ik wel eens discuseer.
Ik discuseer niet over het feit dat er boets gegeven worden maar over het feit waarvoor en in welke situatie.
Ook heb ikhet regelmatig gehad over het respect welke afneemt bij de politie.

Vanwege mijn werk heb ik regelmatig te makenmet agenten dus ik weet welke shit ze vaak over zich heen krijgen en welke situaties ze soms verkeren. Ook heb ik het vaak met die agenten over het respect wat minder wordt. J hoort dan uiteenlopende zaken maar nooit dat het aan de agent ligt.
Ik heb voor een groot deel een andere mening.

Ik zal een situatie voorleggen en mag u zeggen wat u er van vindt.

Bij ons achter het huis is een leuk pleintje waar de kinderen lekker veilig kunnen spelen.
Er sis 1 bewoner waar wij al 3 jaar tegen "vechten" maar niet wilt luisteren.
Die rijd dus regelmatig met auto's over het pleintje naar zijn voortuin om daar te sleutelen. Zijn eigen auto maar ook van heleboel vrienden en jan en alleman. Hij geeft dan in zijn tuin een onderhoudsbeurt aan die auto's.
Zijn jongste zoon heeft een grote groep vrienden die met hun scooters scheuren over het pleintje envorig jaar is dus een van de kinderen van de buren aangereden.

We hebben dit meerdere keren verzocht bij die bewoner te stoppen met dit "gedoe".
Geen verbetering dus we proberen het via de politie.
Ondertussen hebben we (de buren in de omgeving en ik) het in de afgelopen 3 jaar al 26 keer gemeld via internet en telefoon.
Internet melding kan via rijnmond politie en dan word je netjes terug gebeld en uitgehoord wat er aan de hand is.

Vorige week was er weer kabaal van de scooters (die verbouwd worden en dan zonder demper lekker gaan rijden door de straat) en heeft de buurman gebeld.
De dame aan de lijn zei dat het bekend was en dat er binnen 15 minuten iemand zou komen.
Dat werd ca 1,5 uur (kan dat er iets is tussen gekomen).
De twee agenten stappen op de hoek van de straat uit en lopen heen en weer.
Wij dachten om te peilen en te bepalen hoe de ernst was.

Na een paar minuten pakken ze iets uit hun zak, beginnen te schrijven, doen een bekeuring onder de ruitenwisser vaneen auto , stappen in en gaan weg.

Ik als een speer naar buiten maar de agent was de straat al uit helaas.
Gekeken bij die auto waarom hij een bekeuring had en tot onze verbazing was het iets vanwege niet goed parkeren. Het bleek dat hij met 5 cm. van zijn achterband op de stoeprand stond.

Of die bekeuring terecht is of wil ik niet terzake doen maar aan het probleem waar al 26 keer voor is gebeld deden ze niets.
Wij waren echt woest en de buurman heeft bij het buro een hoop stampij gemaakt wantdie had die week nachtdienst en wilde graag even slapen overdag maar vanwege alle herrie kon dat niet.

Vorig jaar heb ik een filmpje gemaakt met een aantal opnames van de situatie:
View My Video

De actie van de agenten snap ik dus echt niet.

Misschien kan iemand het mij uitleggen.

Groeten

Ronexcel

Een aantal vragen:
* Is het plein verboden gebied voor motorvoertuigen? Duidelijk aangegeven door borden. Kennelijk kan hij er met de auto komen.
* Zijn voortuin is priveterrein. Hij mag daar (tot op zekere hoogte) zijn ding doen.
* Geluidsoverlast? Wet geluidshinder na 22:00 uur.
* Drukte bij de politie en prioriteiten. Weet ik alles van. Was de bewoner thuis?
* De agenten willen excalatie voorkomen.
* Gaat het slechts om bederving van woongenot, komt de gemeente danwel de verhuurder om de hoej kijken.

Advies van mijn zijde: maak een afspraak met de wijkagent.

quote:

Op vrijdag 3 december 2010 10:16 schreef Blauwebaret het volgende:
Ronexcel

Een aantal vragen:
* Is het plein verboden gebied voor motorvoertuigen? Duidelijk aangegeven door borden. Kennelijk kan hij er met de auto komen.
* Zijn voortuin is priveterrein. Hij mag daar (tot op zekere hoogte) zijn ding doen.
* Geluidsoverlast? Wet geluidshinder na 22:00 uur.
* Drukte bij de politie en prioriteiten. Weet ik alles van. Was de bewoner thuis?
* De agenten willen excalatie voorkomen.
* Gaat het slechts om bederving van woongenot, komt de gemeente danwel de verhuurder om de hoej kijken.

Advies van mijn zijde: maak een afspraak met de wijkagent.

Bedankt blauwe baret voor je reactie en ik zal antwoorden geven op je vragen.

1. het is voetpad dus lijkt het mij "verboden" voor voertuigen op incidenteel gebruik na. Iedereen moet wel eens wat laden of lossen, heeft niemand problemen mee lijkt mij. Maar de hele dag door ca. 20 keer per dag.....mmmmm lijkt me niet dat dit volgens de wet mag immers heeft de andere buurman een bekeuring gekregen omdat hij 5 cm op de stoeprand stond.

2. mag hij ook een privegarage houden en zwart bijklussen. Onderhoudsbeurten geven, auto en scooters "tunen" en uitbouwen e.d. ?

3. geluidswet prima, als ik een dag aan het klussen ben of 1 keer per jaar een feestje heb zal niemand wat zeggen. Maar al drie jaar lang scheuren door de straat met scooters zonder geluidsdempers, motoren laten draaien en gasgeven tot bijna vol vermogen ? voor of na 22:00 dit is echt overlast.

4. Drukte bij de politie kan altijd, dit is geen "prioriteit" of levensbelang dus komt er wat tussen is dat altijd vervelend maar zonder te weten waarom het langer heeft geduurd is het voor de melders zeer vervelend en wekt een indruk van,... nou vul zelf maar in.

5. escalatie voorkomen doe je juist door in te grijpen toch ? want er zijn diverse bewoners die zich mateloos ergeren en het helemaal zat zijn en op het randje van ontploffen. Nu de politie dus niets onderneemt is de kans groot dat straks 1 van die bewoners (of misschien een aantal) het pleintje even "schoonveegt" met alle gevolgen van dien. Het risico en gevolg nemen ze dan voor lief maar ze zijn overtuigd dat ze er mee weg komen daar wij met ca. 12 bewoners zijn en meerdere brieven hebben geschreven, mailtjes hebben gestuurd en uitdraaien hebben van de telecom bedrijven m.b.t. de gesprekken die we met zowel de gemeente als politie hebben gevoerd.

6. wij zijn overtuigd dat het woonbederf is omdat het niet meer incidenteel is maar dagelijks, bijna het hele jaar door. De gemeente, zoals ik zei, hebben we ook ingelicht en de woningbouw (het is het enige huurhuis nog in de wijk dus die heeft ook een rol). Van beide partijen hebben een reactie gekregen (1 keertje op al onze schrijven, jammer maar waar). De woningbouw verwijst naar de gemeente en de gemeente verwijst naar de woningbouw Grote lach . De gemeente zou wel stadstoezicht langssturen om te peilen. In hoeverre dat is gebeurt weten we niet.

Ook de politie zou vaker gaan toezichthouden en ik zie ze regelmatig door de straat. Onze straat, een soort woonerf, is doodlopend en als ik ze voorbij zie rijden dan duurt het ongeveer 10 seconden en zie ik ze weer terug rijden, dat is precies de tijd die je nodig hebt om tot het eind en terug te rijden, misschien was het 12 seconden of 15 maar goed.

Wij snappen niet de reactie om een bekeuring te geven omdat de buurman 5 cm op de stoeprand staat en dan de andere auto's op het pleintje laten staan met muziek en draaiende moteren.
Ik snap het echt niet.

Ik ben al een aantal keer naar ze toe gegaan maar dat doe ik niet meer omdat de volgende keer het niet bij praten blijft want een normaal antwoord krijg je gewoon niet.
Altijd zo van: zeik niet joh, mag toch wel even hangen met mijn homies, pleur toch man dat soort.
Laatste keer ben ik zo wijs geweest weg te gaan samen de buurman want dat ging echt bijna fout.

Ja als de politie niets onderneemt, de gemeente zijn rug toekeert en de woningbouw zegt niets te kunnen doen............ dan rest er wellicht maar 1 ding.
Het wordt nu kouder en het weer is slecht dus zal het afnemen maar als het van het voojaar weer begint doen we een laatste poging bij deze drie partijen maar dan niet meer (wellicht de ambulancedienst Knipoog )

Groeten
Ron

Dit is hoe ik me erover verwonder.

Je slaat de spijker op zijn kop. Belastingbetaler! En waarom!? Door jou pistool!!!

Waarom werk jij voor criminelen?
Waarom neem jij mensen in gijzeling!?
Waarom pleeg je andere vrijheidsberovingen?
Waarom beroof jij mensen van hun geld?
Waarom plegen jullie zelfmoord?
Waarom overvallen jullie mensen?
Waarom ben je bij die politie gegaan?
Snap je dat je je pistool uit angst draagt?
Snap je dat dat je bang maakt?
Snap je dat een gyneacoloog moe is van kut?
Waarom neemt niet elke agent ontslag om echt werk te gaan doen?
Waarom voelen jullie je onmisbaar?
Snap je dat je niet ziet waar je niet naar kijkt?
Snap je dat jij maar een mens bent?
Snap je dat de hierarchische structuur bij de politie een pyramide structuur is?
Snap je dat je deze vragen krijgt omdat jullie in real-life zover van de realiteit verwijderd zijn, dat jullie dit soort vragen ervaren als bron van irritatie en opwinding en je vervolgens beledigd gaan voelen?
Snap je dat dit beledigd voelen je communicatie met de werkelijkheid verstoord?
Snap je dat je nu vragen gesteld kunnen worden waar jij zelf nog nooit over hebt nagedacht?
Snap je dat mensen bij voorbaat boos zijn, wanneer je ze aanspreekt vanuit je functie?
Weet je wat eigen verantwoording is?
Waarom zijn jullie niet eerlijk over criminaliteitscijfers?
Waarom plegen jullie valse beeldvorming?
Snap je dat deze vragen zo uit mijn vingers komen omdat ik ze nergens mag stellen?
Snap je dat ik jou zie als een lid van een criminele organisatie?
Snap je dat ik nog veel meer vragen aan je heb?

Sjoerd Hartman

Weten over denken!

Ik ben Sjoerd Hartman.

Ik ben het kind dat vanaf zijn geboorte heeft geleerd dat jullie criminelen zijn, terwijl me iets anders werd vertelt. Ik ben niet geschokt dat je zo traditioneel bent dat jij in een cowboystrip leeft met traditionele vijanden. Je hele beroep is traditie!

Het kind leest jou de les hoor. Het kind is onschuldig! Jij kan beter leven naar de filosofie van een kind, dan dat het kind gaat leven naar jou filosofie. Ik trek bij deze dan ook de individuele realiteitszin van je gehele beroepsgroep in twijfel omdat je daar niet mag denken voor jezelf.

Hoe dom!!!? Pauze? Voel je je tekortgedaan!? Moet je bij je werkgever zijn joh! Mijn pauzes worden niet betaald, hoe dat bij jou zit moet je zelf regelen, maar met jou werkgever valt niet te praten...kijk maar naar je cao!!! Kijk maar naar de verschillen in loon tussen top(HAHA)functie en de gewone agent. Het lijkt het bankwezen wel.

Verkeer? Bezettingsmacht! Ik wil helemaal geen rijbewijs jonguh! Maar jij moet me niet lastig vallen wanneer ik gewoon ergens naartoe loop of fiets! Wat licht? Ik fiets. Klaar. In beginsel niet strafbaar, beginnen ze over veiligheid, IK RIJ NIEMAND DOOD IN EEN AUTO OP DE FIETS!!! Of door rood rijdt, ik wacht niet tot een elektrische schakel mij toestemming geeft om door te fietsen, dat vind ik krankzinnig. Wanneer ik afgesneden wordt heb ik niet goed geanticipeert! Daarom rij ik vaak fietsend over de stoep, omdat automobilisten de weg domineren en ik me daar geen fout in kan veroorloven met mijn licht aan!!!! Snap jij dat hè!? Snap je!? Dat heet anticiperen!!!

Dat jij werkt in de illusie van de wet zegt niets over terecht. Terecht betekent noch bewezen, noch juridisch aangetoond. Terecht betekent in jou hoofd niet hetzelfde als in de mijne en al gebruik je 600 wetboeken met 1000 woordenboeken erbij, dat iets terecht of juridisch is volgens een wetsdienaar met zijn wet heeft totaal niets met rechtvaardig te maken!

Mijn probleem!? Jonguh, wat zit nou voor mij problemen te maken!? Als ik jullie bel is dat omdat jullie bestaan! Omdat jullie mijn probleem in eerste instantie maken, dan groter maken, daarna opblazen en allemaal mensen erbij halen waarvan je zelf niet eens weet wat ze doen en daar vervolgens geld aan verdienen! Jonguh, als jullie er niet waren loste ik mijn eigen problemen wel op, maar als ik dat nu doe wordt ik door jullie gearresteerd, DOOR JULLIE!!! Jij bent het probleem!!! Al 27 jaar, niks tien seconden! Laat ik daar 20 van maken. Sinds ik oud genoeg was om een bal over de schutting te schieten.

Jonguh, leefde jij in een sprookje voor je ging solliciteren bij de politie!? Jonguh, zelfs als jij je aan je beroepscode houdt noem ik dat machtsmisbruik. Wat zit je nou puberaal te doen. Ik proef een agressieve ondertoon in je formulering. Jij ziet het als deel van je werk om die agressie uit te lokken. Actie-reactie, jij bemoeit je met dingen waar je niets mee te maken hebt. Dan slaan mensen nog al eens van zich af en bij hen die daar te bang voor zijn bij jullie, zij kunnen zichzelf waarschijnlijk niet eens inhouden wanneer zij jou in je gezicht spugen, je bent te laag voor hun. En jij gelooft je baas gewoon wanneer hij zegt dat je dit doet voor de bestwil van de mensen, daar was je al toe geneigd voordat je ging solliciteren en nu je bij een groepje hoort dat zichzelf dit constant moet voorspiegelen en dat logischerwijs ook doet is het hek van de dam. Wat doe jij eigenlijk bij de politie als je dat niet snapt, wordt daar niet op gescreened!? Kerel, als jij moest vechten zou je je nog aan 'vechtregels' houden ook, of heb ik dat verkeerd? HA! Niet bijten, geen ballen schoppen, niet iemand zijn oog uitlepelen met je eigen vingers, full-contact jonguh, na-trappen voor de boodschap, californian curvestonekick, je bent niet aan het sparren op de politie-training hoor!!! Je bent buiten, in de wereld en op de straat. Veiligheid is jullie illusie hoor. Wat!? Is het er nou wel of niet!?!....jij draagt in ieder geval een pistool, spreekt voor zich hè!

U moet er niet aan denken dat iemand u vertelt hoe u uw werk moet doen. Maar wanneer u naar de dokter gaat vertel je hem wel dat je pijn in je buik hebt ter hoogte van je blinde darm, wanneer je naar de tandarts gaat vertel je aan je tandarts welke kies je getrokken wil hebben en vertel je hem welke behandeling je wilt, er zijn namelijk verschillende behandelmethoden voor hetzelfde symptoon, vooral afhankelijk van je eigen portemonnee. Wanneer je zwanger bent vertel jij ook de 'dokter' hoe je wil bevallen. Wanneer je naar de psychiater gaat vertel jij hem hoe jou te behandelen en wat te behandelen. Een dokter die een blinde darmoperatie uitvoert. Chirurg bedoel je en ik bedoel gyneacoloog waar ik dokter heb gezet. Daarnaast heb ik gewoon jaren met 'pijn' in mijn mond gelopen omdat de tandarts niet wist wat mijn tandrot veroorzaakte, maar wel eisen dat er verzekering betaalt wordt en wanneer dat uit de hand loopt sta jij met een deurwaarder en een pistool aan iemand zijn huis om zijn huisraad te roven. Want een document is bewijs. Jij bent de sterke arm van witteboordencriminaliteit, stropdasjunken en het anti-emotie-outfitkabinet. Ik lees boeken waarin noodkreten worden gedaan uit de beroepsgroep van dokters, psychiaters en politie's, door nota bene die beroepsgroep zelf, noodkreten! Geschreven voor mij en jou, zodat jij de dokter kan vertellen dat hij zijn werk niet goed doet!!! Want ik doe dat namelijk wel. En er zijn er meer, waar denk jij dat het woord second opinion vandaan komt? Omdat ik een dokter laat vertellen aan een andere dokter wat er beter met mijn lichaam kan gebeuren nadat ik hem zelf heb gezegd dat hij zijn werk niet goed doet. Nee, ik vertel een dokter inderdaad niet hoe hij iets wel moet doen, maar om de donderse bliksem dat ik hem wel vertel wat hij niet moet doen!!

En weer die agressieve ondertoon. Ken jij de neerwaartse spiraal van de geweldcyclus niet!??! Heb je daar nooit iets over geleerd op de politieschool!? Kerel, die bloedneus is een beloning voor het nemen van je eigen recht. Wanneer een bepaalde manier van praten mij een bloedneus op zou leveren, doet iemand waarschijnlijk iets dat ik het nodig vindt om zo te praten, dat zie je toch zeker wel aankomen wanneer je dan iemand zo gaat aanspreken. Moest je maar assertiever zijn of je er niet mee bemoeien. De wereld is niet jou bezit! Dan moet je toch delen hè. Ik spreek hoe ik spreek, klaar. Naast dat ik die klap met trots zou nemen, moet iemand toch echt van goede huize komen om me een bloedneus te slaan. Ik ken de geweldcyclus namelijk wel en ik ben liever voorzichtig dan geslagen en zodra iemand zulke agressieve energie uitstraalt na mijn communicatieve zending, ga ik echt niet stil staan te wachten tot ik een bloedneus kado krijg. Jij bent degene die van ons verwacht dat wij jullie zomaar accepteren, jij spreekt ons aan op een manier die iemand anders niet in zijn hoofd zou halen. Om bijvoorbeeld iemand staande te houden en vertraagd geld afhandig te maken om bij te dragen aan de roverskas.

Jij blogt: "U schreeuwt:..." De wet maakt criminelen jonge. Die mensen schreeuwen dat er wat tegen criminaliteit ondernomen moet worden en durven niet als getuige op te treden, omdat er juist niet tegen criminaliteit opgetreden mag worden. Door onszelf niet omdat jullie dat schreeuwen!!! En door jou niet omdat je baas dat verbiedt. Alsof jij zelf niet weet hoe het werkt op lokaal niveau. Moet de mens in je hart daar nou ook niet om huilen? Weet je wat ik triest vindt? Zo triest dat het doorslaat in mijn gemoedstoestand en ik de moeite neem om dit als een Pinguin voor je voor te kauwen: Dat jij nog steeds niet snapt dat het normaal is om mensen te helpen. Ik doe dat allemaal ook. Uit mezelf, niet omdat iemand zo gek is mij daarvoor te betalen met de roofbuit, stelletje onderdrukkers, uit mezelf. Alle mensen, totale vreemden met de meest uiteenlopende problemen, maar gelukkig ook zeker een heel scala aan positieve handelingen en andere goede manifestaties. Heerlijk, gewoon omdat het zo goed voelt als die mensen het begrijpen, om goed te doen. Ik heb meerdere zoekgeraakte kinderen helpen zoeken en nog eens echt gevonden ook, de eerste keer dat ik ook iemand vond die kwijt was blijft Youri, toen was ik tien, aan de andere kant van de wijk. Toen ik vijftien was wist ik heel even niet wat te doen toen mijn toen kleine buurmeisje wit wegtrok, door haar knieën zakte, begon te schokken en een geluid met haar keel begon te maken dat ik zelfs op tv nog nooit gehoord had. Want wat mij in eerste instantie te binnen schoot, was dat een jongen van vijtien en een meisje van acht niet horen te.. tot de realiteit gelukkig in een fractie teruggeschreeuwd werd om in haar mond te blazen. Achteraf was dat haar moeder die het zag en riep wat te doen van heel ver en aanrennend: Blazen! Sjoerd Blaas in haar mond! Nou, blijkbaar was dat ook genoeg, want ze hoeste keek om zich heen en vroeg hardop waarom haar moeder aan kwam rennen. Nou, toen kwamen alle zenuwen ineens als een lach eruit hoor. IK VIND DAT NORMAAL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Jullie werken bij een bedrijf, voor een registerd trademark, met een beschermd rechtmerk. Wordt wakker. Jij vergeet dat het leven van jou en je collega's ook van de mensen af kan hangen. Ik glimlach in je gezicht wanneer jij mij met een heel arrestatieteam met getrokken pistolen aanhoud op verdenking van hoor. Als ik jou en je collega's hoor aankomen, zit ik al op mijn knieën te wachten met mijn polsen in mijn nek naast mijn bed voordat je de hal binnen bent, omdat ik wel beter weet dan onschuldig de achterdeur uit te vluchten. Jullie zijn net cowboy's, ik ben toch onschuldig, maar bewijs het maar hè. En je verzetten en vluchten terwijl je onschuldig bent is ook zelfs al strafbaar. Bizar! Mij geloof je niet als ik zeg dat ik Sjoerd heet zonder Auswitchbewijs, maar als je collega zegt; Ja klopt, dat is Sjoerd, geloof je hem wel! Je doet het jezelf aan hoor. Ik lach steeds harder terwijl ik de seconden tel na de eerste beuk van jullie stormram op maat. Ha! Je komt toch niet voor mij. Als ze echt zo vuurwapengevaarlijk zijn,...wat mij betreft klopt dat hokje niet hoor, maar dan zou ik zeker stoppen met werken bij de politie. Het is maar net hoe je iemand waarvoor benaderd hè. Op mij is nooit geschoten en de enigen die wapens op mij hebben gericht waren van de politie.

Heb je je eigen motief om bij de politie te werken wel eens doorgewogen!?

Kijk, ik geloof an sich wel dat iemand bij de politie gaat om een betere wereld te maken ofzo. Zelfs de kleine jongen wiens jongensdroom uitgekomen is met deze baan werkt ook bij jullie. Misschien dacht iemand zelfs iets tegen echte criminaliteit te kunnen doen door bijde politie te gaan werken. Maar is het niet eens tijd dat jullie je gaan reorganiseren!? En niet vanuit de top ook!!! Gewoon bottom up! Ik durf hier stellig te verklaren dat jij beter weet dan je op deze bloggende manier uit te spreken over de onvrede op de werkvloer, de mensen daar verantwoordelijk voor houdend, tss. Wat!? Ben jij mens ofzo!?! Dan kunnen jullie het toch ook. Verantwoordelijkheid nemen. Kijk zelf hoe jullie omgaan met die eerste reactie. Uw ganse beklacht is der beklagen. Maar wanneer mensen demonstreren zelf ertussen gaan staan en opstootjes creëren terwijl je collega's van de ME denken dat mensen dat doen. Sluit je nou eens gewoon aan met je collega's van de ME, als jullie nou gewoon mee zouden doen in plaats van tegen te werken. Als je maar niet gaat privatiseren!!! Elke straatagent weet wie de criminelen zijn. Begin van je werkgever te eisen dat je je werk mag doen. Een land kan zonder politiek hoor, als jullie daar nou eens mee beginnen. Hebben jullie zelfs gelijk weer de verantwoordelijkheid van het goede voorbeeld uitvoerend hoog in het vaandel staan.

En als je mijn telefoonnummer wil kan je MIJ daar gewoon om vragen!
Veel van jullie verdwalen in een rol, ik vind die rol waardeloos. Maar je bent ook mens en de werkdruk schijnt vrij hoog te liggen en de verwachtingen zijn onrealistisch. Ik zou je werk niet kunnen doen...

Het beste ermee,
Sjoerd Hartman

Beste Sjoerd.
Vooropgesteld: ik werk niet bij de politie,

Echter sujetten zoals jij met dit gedachtegoed zorgen ervoor dat politie erg noodzakelijk is. Dit maakt deze maatschapij ziek. Jij houdt ze zelf in stand.

Ik kom uit die maatschappij, dus, volgens mij haal je oorzaak gevolg door elkaar. Het is niet mijn gedachtegoed. Interpol is al een beetje bezig met wat ik bedoel. En daarbij ze zijn niet ongeorganiseerd hier hoor, de politie. Of alleen. Arrestatiebevel voor Dick Cheney, een van de mensen achter 9-11, maar dan voor iets anders, nou, het is een begin. Ex-vice-president van de VS. 2001 tot 2009. Ik ben geen sujet hoor! En voor mij zal je de politie nooit nodig hebben, volgens mij mis je iets in de tekst. Ik ben geen crimineel hoor, nooit veroordeeld bij mijn weten, ik snap dat juridische gedoe niet. Het ergste dat ik ooit met de politie heb gehad is boete hoor. Financiele bedoel ik.

Haha, als je wel bij de politie zat, werkte je ook niet, dan had je een baan. Tenzij je arrestatie-team doet ofzo, of rechercheren, verder niet hoor. tss, burengerucht en nachtrumoer, doe je best, verkeer, technische ondersteuning, jaja, met-de-brandweer-koffie-drinken-vuurtje-kijken.

O, bedoel je dat ik zelf de politie in stand houd!? Belasting staat tot politiepistool! 33.60 % loonbelasting per jaar in de laagste schaal betekent meer dan 120 dagen strafarbeid. 120 dagen taakstraf! Per jaar! Elke inwoner! Gratis omdat hij of zij Nederlander is. En dan lekker geld geven aan andere staten en banken. Nee, noem mij maar sujet!! Dat is lekker makkelijk hè! Vooral niet denken dat het eventueel heel misschien toch ook wel een erg overdreven klein beetje aan de maatschappij zou kunnen liggen, eventueel, want de maatschappij is immers het toonbeeld van perfectie!! Ik ben Dick Che-ney!! Ik heb massavernietigingswapens. Ik heb je pensioen leeggeroofd. Ik ben het ook zat, net als de schrijver van dit blog, alleen ik zoek geen problemen maar oplossingen en zoek dat niet bij de mensen zelf maar de verantwoordelijken. In dit geval, de uitvoerende kracht van de wet, die er voor het gemak ook maar vanuit gaat dat hij weet hoe ik erover denk. Als hij daar één idee van had zocht hij het wel bij zichzelf.

Het beste ermee,
Sjoerd

Niet dat je alles bij jezelf moet zoeken.

Dit schrijven van mij is actie-reactie, oorzaak-gevolg.

De toon gezet door de zender, wie de bal kaatst, kan hem terug verwachten...

Jij proeft de agressie van de schrijver niet?

Ik kom uit Dordrecht,... waar justitie en rechters.....arrrrgh, laat ik mijn mening maar niet delen.

Daar werk je ook voor als politie, criminelen in de politiek, en ik ben geteisem?

Weet je wat een paradigma is!? Jullie wereld is niet plat!!

shartman078@hotmail.com Als je me iets te melden heb e-mail je maar. Ik kom hier niet meer terug.

Succes,
Sjoerd

Helemaal, maar dan ook helemaal tot aan de punt eens met de bovenstaande tekst. Bedankt hiervoor!

Is toch niet normaal meer? Je belt ze op voor geluidsoverlast,maar schrijven een boete uit en gaan weer weg. Maargoed, 't zal weer voor de zoveelste keer voor verkeersveiligheid gaan. Kom op, dat je buurman een stukje op de stoep staat is echt levensgevaarlijk. Voor zulke mensen moeten ze celstraf verzinnen.....not!!!!Tegenwoordig lach ik ze steeds harder uit, die spiderman agenten van nu...HAHAHA!!!

Beste Allemaal,

Volgens mij is deze topic niet bedoeld om elkaar af te zeiken ,maar om begrip te krijgen over elkaars beroep en om discussies te voeren.
Niemand is waardeloos,iedereen heeft een taak in het leven of je nou politieagent,brandweerman,verpleeger of wat dan ook bent.waardeloos zijn word je aan gepraat,ga daar aub boven staan .NIEMAND is MEER dan een ANDER.

gr skippy

Hallo,

Een ieder die hier de politieagent als persoon afzeikt is typisch het figuur dat altijd een grote bek heeft als hij terecht bekeurd wordt.
Het ligt m.i. meer aan onze overheid dat we zo'n slap en respectlooos politieapparaat hebben.
Daarbij komt dat rechters bewust een bijdrage hieraan leveren.
Onlangs heeft een rechter beoordeeld dat je een politieagent mag uitmaken voor homo, als ik het voor het zeggen zou hebben kreeg elke politieagent toestemming om zulke figuren keihard aan te pakken. Niet door opsluiten want dit kost te veel geld , dan zouden ze vol pension krijgen zonder te betalen of de belachelijke taakstraaf. Nee als een politieagent uitgemaakt wordt voor homo dan mochten ze van mij al de tanden uit zijn of haar bek slaan.
Helaas is de keuze van politiekandidaten zodanig dat meer als de helft van de agenten dat niet zouden durven.
Vele van onze politieagenten dwingen geen respect meer af b.v. door hun postuur. Als in sommige andere landen een politieagent uit zijn wagen stapt heb je gelijk respect en eerbied voor zo'n vent.
Daar nemen ze niet eens mensen aan die kleiner zijn als 1,9 m en lichter 95 kg. Overigens zitten ze daar alleen in een auto en schieten ook iets eerder en vragen niet of je in wilt stapen als ze je mee willen nemen, nee ze slaan je hun auto in.
Bij ons is dat iets anders, als hier een agent uit zijn wagen stapt is de kans groot dat je spontaan in de lach schiet of bedroefd raakt door degene die op je afkomt. Een schooljongen dwingt geen respect af je denkt eerder "maar goed dat er weinig wind staat anders waait hij weg". De kans dat er een vrouw uitstapt is ook groot dan komt bij mij de gedachten van "zo een lekker kontje" eerder op dan dat ik daar respect voor zou hebben. Dit soort politieagenten zijn begrijpelijk ook niet gek op flinke rellen en dergelijke ongeregeldheden.
Als we bomen van kerels als politieagenten zouden hebben zou het allemaal heel anders zijn en dan hoeft er maar een in een auto en hebben we dus 2 x zoveel auto's op straat.
Jarenlang dat gelul van er is geen geld voor meer agenten is dan ook afgelopen.

@Meneertje arrogant hierboven

Wat weet jij goed zeg dat er hier mensen rondlopen die altijd een grote BEK hebben, ook als ze TERECHT bekeurd worden? Zeg eens meneer alles-weter, en als ze onterecht bekeurd worden? Heeft u daar ook een idee voor? Of kunt u daarover niks LULLEN? Laat staan de vorige pagina's, net boven je staat een dramatisch voorbeeld. Je belt ze op voor geluidsoverlast,komen ze boete schrijven en gaan weer weg. Heeft niet echt veel met gewicht/lengte te maken, maar met mentaliteit lijkt mij zo. Of kan je daar ook niet over LULLEN? Zielig verhaaltje met 0,0 feitelijke betekenis.Doe je ogen eens open ipv lege woorden LULLEN !

Op zijn pik getrapte mannetje hierboven.

Wat laat jij je kennen zeg, precies het soort mensen die ik bedoel.
Wie de schoen past trekt hem aan.
Jammer dat je hetgeen ik schreef niet begrijpt en zo'n minderwaardig ventje bent die niet normaal kan discussiëren en gelijk begint te schelden.

Is de schrijver van dit blog trouwens al ontslagen!?! Whahahahahahahaha...

Hé jij, mag jij dit eigenlijk wel schrijven hè!?

Moet je niet ontslagen worden omdat jij je op sociale media manifesteerd!?!?!?
Nee, je bent al op je vingers getikt door je BAAS(whoefoefoefoefwoef) en misschien heb je zelfs een waarschuwing gehad, of de opdracht niet meer bij te dragen aan dit topic wat je zelf gestart bent.

Whahahahahaha, waar zijn jullie mee bezig jôh!? Het creëren van maatschappelijke zwijgplicht.

Je werkt voor een (criminele) organisatie waar je alleen mag denken wat je denkt, snap je!?!?
Of moet ik die even uitleggen? DAT JE GVD NIET MAG ZEGGEN WAT JE WIL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

JE MOET JE MUIL HOUDE!!!!!! ALLES NAAR DE KLOTEEEEEEEEE!!! JE MOET JE MUIL HOUWE
ZE MAKEN HET KAPOT!!! JE MOE JE MUIL HOUDE!!! ALLES NAAR DE KLOTEEEEEEEEEEEEEEE!!!!

@Ghostrider, als ik jou was zou ik niet eens ingaan op mannetjes als Jaapiyo58. Die piemel gelooft in 'terecht bekeuren'. Ik zou zomaar denken dattie nog christelijk is ook, gezien zijn waan iets terecht te vinden omdat dat geschreven staat...of katholiek, mismannetje, onder de rok geweest, nu vindtie het normaal om misbruikt te worden en te misbruiken. Net als politiemensen trouwens. Daarbij, mijn complimenten aan de manier waarop je hem uit je broek hangt...je moet toch maar hopen dat er niemand op trapt en er zijn erg veel van die mensen als Jaap die inderdaad 0.0 bijdragen, met een relaas over hoe hij wel terecht wordt bekeurd door blonde agentjes die ook lekker kunnen pijpen of zo...ik snap ook totaal niet wat hij bedoelt hoor.

WHAAAAHAHAHHA, ken je die reclame nog!?!?!?!
In sommige landen....moet je de cel in als je zegt...of schrijft wat je denkt cq grapt.

Klaarblijkelijk is NL bananenrepubliek geworden en niemand heeft het daarover!!!!!!!!!!

In sommige landen wordt je ontslagen om wat je zegt......hier werd(!) je gewoon gemixt....

Jij moet je muil houden / STERF! Met een gezwel aan je kontgat:
http://www.youtube.com/v/Qw93V8fpxxQ&feature=related

Alles kapot:
http://www.youtube.com/v/4fhN4DazDnw&feature=fvw

Alles naar de klote:
http://www.youtube.com/v/wTF5rLWAZsw

En nog veel meer...

He skippy, als jij nou naar Australië ROT, naar Lassie en Flipper!!!

Ga je ze daar maar vertellen hoe iedereen gelijk is!!!

Achterlijk stuk alternatief voor biefstuk, iedereen gelijk!?!?

Ben jij zo dom of is je dat aangeleerd!?!?

NIEMAND is MEER dan een ANDER --------> DAT MOET JE ZE EENS WIJSMAKEN BIJ DE POLITIE!!!!

SUCCES

@Sjoerd83

Precies, wat moet je nou praten met arrogante mannetjes zoals Jaapie die denkt dat ie alles weet maar tegelijkertijd bullshit lult? Wij weten niet waar hij het over heeft, maar dat weet ie zelf ook niet,helaas. Wij hebben het over de cowboy-agenten hier in dit land die denken dat ze 1 voor 1 spiderman zijn, meneer heeft het over gewicht,lengte,grote kont, kleine kont....hahahahaha!!! Dit zijn juist de mensen die bv links rijden als rechts leeg is, en dan een grote bek hebben als je ze rechts inhaalt. Zulke mensen moeten ze juist hard aanpakken hier. Dus meneertje arrogant; er staan genoeg discussiepunten in dit topic. Lul daar maar eens over.Boven je reactie staat nog een voorbeeld zeg ik voor de 2e keer. Kijken hoe ver je het schopt, al betwijfel ik je capaciteit aangezien je 'domste opmerking in dit topic ' award gewonnen hebt...
Snel reageren
Om te reageren op een topic dient u ingelogd te zijn. Klik hier om u te registreren en actief mee te doen aan dit topic.