|
IK, die waardeloze politieagent.
|
ghostrider
Je hebt gelijk, "wat moet je nou praten met arrogante mannetjes zoals Jaapie " Je bent gewoon uitgepraat. En wat heb het voor zin om direct te gaan schelden? Het getuigt van een zeer zwakke persoonlijkheid zonder fatsoen. |
|
Jaap, mischien luister je wel, maar je hoort het niet.
Lees het na, er wordt niet direct gescholden, JIJ begint hoor, blijkbaar ben je zeker de oudste en de wijste niet. JIJ begint over 'het op zijn pik getrapte mannetje' terwijl ghost het alleen had over 'lullen', maar daarvoor noem jij wie dan ook 'typische zeikerds'. Wie de bal kaatst moet niet janken kleine meid.
Ghost is niet uitgepraat hoor, die heeft nu wel gezien dat je hier bent om zelf te zeiken en wat vond JIJ ook alweer van mensen die zeiken over politie!?
Dus, dat. Hij is niet uitgepraat, hij heeft ingezien dat met jou toch niet te praten valt... |
|
Je moet toch beter lezen Sjoerd. Kijk maar een wat er boven "het op zijn pik getrapte mannetje" staat.
Ik begrijp helemaal niet waar je je mee bezig houdt, ten eerste had ik het niet tegen jou, ten tweede praat je voor iemand anders, ten derde vertelde je in een van je topics dat je hier niet meer terug zou komen.
Erg betrouwbaar ben je niet, of vindt je van wel?
Overigens moet ik wel vaststellen dat je heftig reageert, wellicht ben je zelf ook homo en dat je je beledigd voelt.
Als je niet een fatsoenlijke discussie kan voeren heb ik liever niet meer dat je me aanspreekt..
In een topic kun je, als je dat wenst, ook iemand corrigeren, het is een onderdeel van een discussie. |
|
Bla bla bla @ blabla hierboven.
Heb veel mensen zien lullen, maar jij uit alleen maar POEP. We stikken van de geur, hou je BEK. |
|
Deze reactie hierboven is er overduidelijk één van een figuur die niets meer weet te zeggen.
Ik heb gesproken met zwakzinnigen en zeer laag begaafde mensen maar dit is de meest zwakke reactie die ik ooit meegemaakt heb.
ECHT zielig, als je je geen houding weet te geven. |
|
Wat zit je nou hele tijd je ego te uiten hier man,heb je niks te doen? Je lijkt net een 'hoer' die maar blijft praten. Kijk naar de vorige pagina's, heb genoeg mensen voor LUL gezet hier MET feiten dus als je zin hebt kom maar op,maar ga niet de ik-weet-alles spelen hier want je weet NIKS. Nogmaals, kom maar met je discussie. Kijken hoe ver je het schopt, loser... |
|
Tjonge, wat laat jij je kennen zeg.
Elke keer zet je je persoonlijkheid weer te kijk op dit forum.
Nu je het toch over mijn ego hebt, ik vraag me af of jij die wel hebt, volgens mij heb je die zelf kapot gemaakt. Ik heb zo een beetje zitten kijken naar al je reacties, In allemaal heb je min of meer een grote bek tegen iemand of je beledigd iemand. Overigens moet je wel van een zeer laag niveau zijn als je denkt te discussiëren met iemand die je eerst uit scheld voor hoer en daarna uitmaakt voor loser.
Denk je dat ik met zo iemand in discussie wil?
Helemaal geweldig vind ik dat je wil discussiëren met iemand die niets weet, ook weer zo'n fijn trekje van je ongelofelijke IQ.
Als eerste zal je wel reageren dat ik een bange schijter ben of zo.
Het maakt me niets uit, uitspraken van dergelijke mensen kun je heeeeel makkelijk accepteren omdat je ze het niet helemaal kan toerekenen.
Het gaat je goed.
. |
|
Hahaha, ik lach je na elke post van je harder uit. Je bent een geprogrammeerde robot die steeds dezelfde dingen lult, dat is pas zielig. Als je niks kan creeren, probeer het dan ook niet of praat iets wat een BEETJE fatsoenlijk is. Ik vraag niet veel van je, maargoed gezien je capaciteit valt dat ook niet te vragen. Mijn complimenten trouwens,dat je achter je schermpje mensen kan beoordelen; van persoonlijkheid tot diegene z'n IQ, of die homo is of niet en ga maar door....dus hierbij is het bevestigt dat je echt een loser bent!
Ik wil niet met jouw in disccussie omdat je veel weet maar niet heus, maar in elke post van je staat discussie dit discussie dat terwijl je zelf de capaciteit niet hebt om een disussie te starten....laten we het beter niet over jouw IQ hebben want die zit zelfs onder de nul als ik het zo bekijk. Mijn complimenten,ook hiervoor. Jij bent echt de alles-weter,hahahah.
Hierbij, mijn laatste post voor jouw. Doe wat je ermee wilt doen. Stop hem in je achterste of weet ik veel wat; de keuze ligt aan jouw. Je weet toch alles, dus je hebt vast wel een idee. Jij gaat de wereld redden jochie, we geloven in je....SUKKEL! |
|
Voorlopig heb je niets zinvols gezegd en niet begrepen wat een ander zegt, (enkele woorden heb je wel begrepen want je voelt je aangesproken en dat uit zich bij jou natuurlijk in schelden.)
Je vraagt me fatsoenlijker te spreken . Ik praat fatsoenlijk maar dat lijkt zo omdat je je ook weer aangesproken voelt en sommige mensen kunnen hier niet mee omgaan en beginnen zoals ik al zei te schelden. Je hebt veel tegenspraak maar je onderbouwd niets met feiten of zo, nee alleen maar zielige uitspraken. |
|
laten we eerlijk zijn, als je de politie echt nodig hebt, zijn ze er niet;
andersom vliegen ze met bosjes over de weg.
de politie is voor de burger, niet andersom.
Ik heb nog nooit een schouderklopje gekregen van een agent, wèl van die lullige overdrevenmachtsuitingen van een bon voor 3 km...... op een trajectcontrôle A10 ; doe maar gerust vermenigvuldigingsfactor X 40.000 daar per dag, is véél geld voor de grootste voedselbank van NEDERLAND die legaal steelt van de burger om tekorten op de staatsbegroting weg te werken.
Kliklijnen en bonnenquota horen achter het ijzeren gordijn en zijn achterbakse politiemethoden.
Gebruik je overredingskracht en niet je machtspositie, dan ga je net zoals MUBARAK.....àf..... |
|
Ik snap niet wat hier nu precies het probleem is... Ik denk dat wij (de politie) mensen met respect behandelen... Tenminste ik wel.. natuurlijk zitten er wel eens galbakken tussen.. maar die heb je overal... ook bij de politie..
Ik behandel mensen met respect zolang mensen dat ook bij mij doen..
Veel van de mensen die hebben gereageerd in dit topic hebben een draadje los zitten en hebben nogal wat frustratie vastzitten lijkt mij zo... |
|
Vroeger was het je krijgt wat je zaait. Helaas en dat meen ik echt is dit niet meer van toepassing in de huidge tijd. Als je tegenwoordig iets durft te zeggen dan loop je al snel de kans dat de reactie al vrij snel gewelddadig is. Voor kleine opmerkingen worden mensen al vrij snel in elkaar getrimt. Vroeger had men respect voor het gezag. Waarom? Even terug naar de oude veldwachter. Had je het lef om je mond open te trekken, dan wist je dat op je flikker kreeg. Tegenwoordig mag er niks meer. De handhavers moeten werken met een hand op de rug en alles wat ze doen wordt op een goudschaaltje gewogen.
Ik maak vaak de vergelijking met de verhoudingen in een familie. Een kind wat zich niet gedroeg kreeg een corrigerende tik en wist dan dit moet ik niet meer doen. Dit werkt in de dieren wereld net zo. Fouten worden door een "tik" afgestraft en zelfs daar werkt het. Dit mag tegenwoordig niet meer en wat zien we? Correcties en aanspreken op gedrag moet netjes gebeuren. Handjes thuishouden en allemaal softe methodes.
Een heel simpel voorbeeld, zonder dat ik nu hiermee will stigmatiseren. Marokkaanse jongeren worstelen heel erg met dit probleem. Meestal stammen de families uit bergachtige gebieden in Marokko, waar de doude tradities nog heel sterk toegepast werden en worden. In twee of drie generaties heeft zich dit ontwikkeld van de oude traditie naar onze normen en waarden. Vaak is thuis mama nog degene die de wind eronder houd en buitenshuis is het een heel andere wereld. Goh zou je daar als jongere misschien wat moeite mee hebben? Ook speelt cultuur hierbij een belangrijke rol. We kennen allemaal de voorbeelden wel, maar op het moment dat de familie op de hoogte is van de escapades van zoonlief dan wordt het intern gecorrigeerd. Aan de andere kant is het vreemd dat haantjes gedrag van jongeren tot uitwassen leidt? Wat deden wij toen we jong waren en als je niet gecorrigeerd wordt, dan ga je toch door? |
|
@Dozenschuiver: Je hebt voor het grootste deel gelijk, zeker wanneer je over respect begint maar... Niet om alle jonge agenten te stigmatiseren maar velen van hun hebben ook totaal geen uitstraling en daar vraag ik me bij af of ze nog op de lagere school zitten. Respect heb je of niet, je kunt het niet afdwingen. Maar nogmaals ik zeg niet dat iedereen maar kan schelden en tieren naar dat het een lieve lust is, in tegendeel. Ik vind dat daar keihard tegen opgetreden mag worden, maar hoe en door wie?
Als een oudere agent mij zou aanhouden reageer ik toch anders dan dat zo'n jong broekie (met alle respect verder) dan zou doen. (de ervaring spreekt) Ik ben absoluut niet onvriendelijk tegen een jonge agent maar hij dwingt geen respect af in mijn ogen. Vele jongeren zullen dat ook hebben en bij de meeste jongeren is toch al het eind zoek.
Dan kom je weer op cultuur terecht en zijn we weer waar we waren. Maar mijn punt is dus dat de jonge agenten vaak geen uitstraling hebben en zich zelfs een beetje groter maken dan ze zijn omdat ze dan bij de politie werken. Tja...en dat maakt op mij in elk geval geen indruk. Wat moet het dan wel niet bij losgeslagen jongeren doen? |
Om te reageren op een topic dient u ingelogd te zijn. Klik hier om u te registreren en actief mee te doen aan dit topic.
|
|