nieuwe politiehelikopters voor KLPD

Pagina: [1]

nederland- voor de KLPD zijn er nieuwe politiehelikopters opgeleverd het gaat om een eurocopter 135 een soort die gelijk is aan de traumahelikopter. de 13 jaar oude politiehelikopters van het merk bolkov is onbekend wat hiermee zal gaan gebeuren
hieronder een film van de oplevering van de nieuwe eurocopters...
YouTube:

quote:

Op dinsdag 28 juli 2009 17:15 schreef 112nick het volgende:
nederland- voor de KLPD zijn er nieuwe politiehelikopters opgeleverd het gaat om een eurocopter 135 een soort die gelijk is aan de traumahelikopter. de 13 jaar oude politiehelikopters van het merk bolkov is onbekend wat hiermee zal gaan gebeuren
hieronder een film van de oplevering van de nieuwe eurocopters...
YouTube:

correctie: de bolkov's waren 53 jaar oud... mijn excuses hiervoor...

Heb je daar toevallig nog spec's van... ...gaan deze nu bijv. ook 's nachts vliegen zoals de traumaheli binnenkort gaat doen ?

quote:

Op dinsdag 28 juli 2009 21:01 schreef Marc010 het volgende:
Heb je daar toevallig nog spec's van... ...gaan deze nu bijv. ook 's nachts vliegen zoals de traumaheli binnenkort gaat doen ?

deze heli's gaan tot zover ik weet 24 uur per dag vliegen...

Kost me een brandstof. Nu hoor je niemand over het milieu. Zolang ze de mensen maar bovenop de hielen kunnen zitten.

quote:

Op donderdag 24 september 2009 22:43 schreef Rudolf het volgende:
Kost me een brandstof. Nu hoor je niemand over het milieu. Zolang ze de mensen maar bovenop de hielen kunnen zitten.

hoe zou jij het vinden als ze levensgevaarlijke misdadigers buiten lopen omdat ze de diegene niet konden vinden omdat het donker buiten is...

overig nieuws:
de KLPD heeft nieuwe helikopters aan zijn luchtvloot toegevoegd... namelijk de AgustaWestland AW139
deze helikopters zullen OA ingezet worden op de noordzee
de helikopter kan 15 passagiers vervoeren.

foto: www.112randstad.nl

Ik heb nog een mooie foto van de nieuwe helicopter, maar krijg hem niet toegevoegd. Het lijkt er op dat ik de foto eerst ergens op een site moet plaatsen. Kan iemand even helpen?

@ Neiko

Je moet ze inderdaad eerst even ergens parkeren... kan bij hotmail enz...
Dan kun je ze hier linken...
Snel reageren
Om te reageren op een topic dient u ingelogd te zijn. Klik hier om u te registreren en actief mee te doen aan dit topic.