Even voorstellen: Dutchie (TheoH)

Pagina: [1]

Hoi Allemaal,

Laat ik als tweede me maar even voorstellen dan:

Op het forum ben ik bekend als Dutchie (I.R.L. Theo)

Ben it'er, voormalig BHV'er (bedrijfsbrandweer), totdat het bedrijf overgenomen / opgeheven werd en ik op detacheringsbasis bij andere bedrijven werd geplaatst.

Ben een voormalig scanner luisteraar, en omdat ik it'er ben en nog een scanner had staan heb ik voor mezelf maar een p2000 site opgezet. Verder volg ik nog steeds frequent berichten van de hulpdiensten omdat ik dat gewoon leuk vind. Nee, ik ga niet op allerlei meldingen af om de hulpdiensten lastig te vallen voor foto's. Daar zijn veel professionelere mensen voor (en die vallen ze niet lastig).

Voorheen zat ik veel op het forum van de site van 112regioutrecht.nl, maar dat forum is om (niet nader te verstrekken) redenen gesloten.

Ik hoop dat ik hier een soortelijk iets mag gaan vinden. Maar dat zullen we moeten afwachten Knipoog

Groetjes

Dutchie

Welkom op het forum en op de website Dutchie.. Hopelijk kunnen we jou (en de rest) hier een leuke tijd bezorgen Glimlach

Welkom Dutchie... hoop dat je hier kunt vinden wat je zoekt... en wij gaan ons best er voor doen

Hey Marcel, wat heb jij een mooie snor? Staat je goed :-P
Snel reageren
Om te reageren op een topic dient u ingelogd te zijn. Klik hier om u te registreren en actief mee te doen aan dit topic.